مهسان نبی پور

مامان ناراحته

1390/1/30 21:12
نویسنده : مامان
2,150 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز خیلی ناراحت بودم .دلم می خواست  دلیل ناراحتیمو اینجا بنویسم که بعدا بفهمی مامان اصلا مقصر نبود.

امروز زفته بویم یه جای که رونیکا با مامانش که دقیقا شمابااون تویه روز ویه ساعت دنیا اومدین اونجا بودن

niniweblog.com 

        

وقتی رونیکا گریه کرد مامانش بهش شیر خودشو داد اون خورد وخوابید ولی وقتی تو گریه کردی من طبق معمول  قمقمتو وبا آب جوشیده سردکه همیشه باهام هست رو اوردم بیرون تا واست شیر خشک درست کنم شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے چون عزیزم دیگه به هیچ وجه شیر مامانتو نمی خوری

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شاید خیلی موضوع مهمی نبود ولی من مثل همیشه که ناراحت میشم  با توجه به اینکه ۲۶ سالمه فوری اشکام سرازیز میشه بغضم گرفته بود ولی تمام سعیمو کردم که نکنه اشکام بریزه خیلی حس بدی بود که تو شیر خشک بخوری واقعیتش حسودی نبودبعدشم یه طوری کنایه آمیز بهم گفتند آخی شیر خشک میخوره منم حساس 

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

ولی همیشه این سوال تو ذهنم هست که اشتباه کردم بهت عادت دادم که شیرخشک  بخوری.حالا  بماند که میبریمت دکتر اونجا با چه مکافاتی شیر واست درست میکنم ولی به خدا تمام سعیمو کردم با اینکه اوایل نوک سینم زخم شده بود ازش خون میومد با درد بهت شیر میدادم  تا یک ماه  به هیچ وجه راضی نمی شدم بهت شیر خشک بدم ولی شما به هیچ وجه گریت تموم نمی شودشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے نوزاد ده بیست روزه که باید همش خواب باشه  همش بیدار بودیو گریه میکردی.خاله ملیحه میگه باید طاقت میوردی کم کم  خوب میشد ولی وزنتم اصلا بالا نرفته بودSmiley. همش وقتی که میخواستم مامان بشم بهترین چیزی که دوست داشتم وبهش فکر می کردم وتو دلم قندآب میشد دادن شیر به بچم بود اونم وقتی که بازیگوش شد ولی از شانس من نتونستم به این آرزوم برسم تازه مادرجونت میگه مامانتم از ۳۵ روزگی شیر خشک میخورد .منم شیر مامانمو نخوردم

 

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

ولی  تورو که دارم خدا رو هم شکر میکنم Smiley   خندت تمام غصه هامو از یادم میبره ازخدای مهربون میخوام همیشه مواظبت باشه خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
30 فروردین 90 21:37
الهی قربونش
مامان فرشته
31 فروردین 90 18:31
سلام عزیزم الهی قربونت برم گلم ان شاا... تنتون همیشه سالم باشه اشکر خدا که عزیز خاله سالم سلامته این مهمه بوسسسسسس
مامان آتین
1 اردیبهشت 90 14:41
سلام عزیزم کلی برات نوشتم همش پرید لپ کلام اینکه : ذهن خودتو دیگه درگیر این مسئله نکن چون تقصیر شما نبوده که... غصه خوردن و ناراحتیت رو مهسان جون هم تاثیر بد میذاره پس دیگه تو فکرش نرو عزیزم
مامان ال ای
2 اردیبهشت 90 20:35
سلام خانمی .وای شما دوتا چقدر شبیه من ودخترم هستین..منم شیر مامانمو نخوردم .ال آی هم سه ماه نخورد ولی من مثل شما از شیرخشک بدم می امد ونارا حت می شدم و بنابراین با هزار مشقت شیر خودمو می دوشیدم و بهش می دادم . خداروشکر الان دیگه مشکلی نداریم.