مهسان نبی پور

اتفاقات جدید

1392/2/26 18:30
نویسنده : مامان
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم تو این مدت اتفاقای جدیدی افتاد که مهمتر از  همشونوبهت بگم اتفاقی که فکرشم نمی کردم به این زودی بیفته افتاد اونم اینکه دخترم الان دوهفتس که جیششو میگه از همون روز اولی که تصمنیم جدی گرفتم خوب باهام همکاری کردی یک روز لگن گذاشتم جلو تلویزیون هر وقت جیش داشتی میرفتی روش بعدم تو دستشویی هر وقت جیش میکردی میگفتم واسه ماهی هاست خوشت میومد منم کلی جیغ میکشیدم وخوشحالی میکردم دوست داشتی.

اتفاق دیگه الان یک هفته هست که میری مهد پیش خونمون خیلی دوست داری خانم مربیای مهربونی داره واسه همین صبحها واسه مهد خیلی زود پامیشی.

اتفاق دیگه دخترعموت ملیحه نامزد کرد هرچند خیلی کوچولو بود ولی شوهرش دادن.

روز مادر رفتم موهاتو کوتاه کردم گوشاتم سوراخ کردم ولی دو روز که شد دیدم گوشواره هات اذیتت میکنه واسه همین از گوشت گرفتم فکر کنم گوشات دوباره بسته شد ولی وقتی گوشواره گوشت بود خیلی ذوق داشتی.

اصلنم نمیذاری ازت عکس بندازم یه عکس که با دینا گرفتم واست میزارم واسه شب بله بون دخترعموته انشاا.. خوشبخت بشه.عزیزم دختر خوبم مهربونم خیلی دوست دارم.

پسندها (1)

نظرات (1)

علی خوشتیپ
18 تیر 92 0:48
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون