مهسان نبی پور

5فروردین 89

1390/1/5 16:39
نویسنده : مامان
609 بازدید
اشتراک گذاری

تقویم تاریخ

یک سال پیش در چنین روزی:

عزیزم من وبابات واسه عید دیدنی رفته بودیم خونه عمو سهیل حالم خیلی بد بود    شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے   فکر می کردم سرماخوردم حوصله هیچ کاری نداشتم.وقت برگشتن من به شوخی به بابات گفتم بریم بی بی چک بخریم واسه اینکه من دلدرد شدیدی داشتم هر روز منتظر عادت ماهانه بودم تازه ۱۲ روزم از وقتش گذشته بود بابات قبول نمیکرد. حالا هر طوری بود رفتیم اومدم خونه سریع رفتم آزمایش گرفتم یک دقیقه نشد دیدم جواب مثبته.شوک شده بودم باورم نمی شد .اومدم به بابات گفتم بریم یکی دیگه بگیریم شاید اشتباه شده عزیزم ما اصلا فکرشو نمی کردیم خدا می خواد به ما یه دختر نازی بده.Baby

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

بهت بگم مامانی داری که اصلا صبور نیست نمی تونستم تا صبح صبر کنم داشتم دیوونه میشدم واسه همین خودم سویچو وقتی بابات خواب بود گرفتم رفتم داروخانهauto103.gif سه نوع بی بی چک از سه مارک مختلف گرفتم اومدم هر سه تاشو آزمایش گرفتم دیدم هر سه تا مثبت بود .تازه ۵شنبه بود تا شنبه بشه چی بر مامان گذشت دیگه کم کم باورم شد آره خدای مهربون به ما شمارو داد از همون شب استرسم شروع شد واسه اینکه من قبل از عید دلدرد داشتم واسه اینکه زودترپریود  بشم هر چی کار سنگین بود خودم تنهای انجام میدادم ** دیگه عید راحت باشم.اما خبری نبود نمیدونم اذیتت کردم یانه

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

خدایا شکرت. خدایا شکرت. خدایا شکرت. خدایا بی نهایت بار شکرت ؛ بی نهایت بار شکر ، بی نهایت بار ستایش بی نهایت بار حمد برای تو که لیاقت مادر بودن را به من اعطاکردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فرشته
5 فروردین 90 19:07
سلام عزیزم خوبی ؟ ای جانم چه باحال منم خیلی خوشحال شدم وقتی ب ب چکم مثبت شد شوکه شده بودم و از دستشویی نمی تونستم بیرون بیام ههههههه حالا 5 ماه گذشته گاهی اوقات هنوزم باورم نمی شه که من تو شکمم یه فرشته دارم
مامان ماهان
7 فروردین 90 8:34
سلام خانمی ممنونم حتما بهت سر میزنم من دوستم و هیچ وقت ول نمیکنم
سارا
7 فروردین 90 10:45
وای خدا چه هیجان انگیز بوده مهسان جون خوش اومدی خاله
مامان فرشته
8 فروردین 90 13:43
سلام گلم خوبین ؟
ماماني شيما وحديث
11 فروردین 90 14:08
سلام مامان مهسا جون .خيلي خوشحالم كه خدا چنين نعمتي به شماداد.مطمئنم بااومدن مهساجون تحول خيلي خوبي توزندگيتون شد . به ماهم سربزن خوشحال ميشم .
مامان پاني
11 فروردین 90 23:00
سلام دوست عزيزم.من كه اينقدر بي بي چك خريدم تا بفهمم كي باردار ميشم ديگه داروخانه محل منو شناخته بود..دوست داشتي به منم سر بزن و درباره سوالي كه پرسيدم نظر بده.منتظرتم
سارا
18 فروردین 90 11:31
سلام مهسان جونم خوبی؟مامان گلت خوب؟بوسسسسسسسسس
مامان فرشته
18 فروردین 90 19:17
رمزو خصوصی گذاشتم
مامان فرشته
20 فروردین 90 14:39
ببینم گلم 15 روز گذشته نمی خوای آپ کنی ؟ رمزو خصوصی گذاشتم