مهسان نبی پور

واکسن 4 ماهگی

1389/12/27 23:51
نویسنده : مامان
3,782 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم دیروز با بابات بردیمت بهداشت واسه واکسن چهار ماهگیت   شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے   .من دلم نمیومد بابایت نگهت داشت تا پرستار واکسنت بزنه بعد که صدای جیغتو شنیدم فهمیدم آمپولرو زدن اللهی مامانت فدات بشه چقد گریه کردی .بعد که رفتیم داخل ماشین خوابت برد.تا اومدیم خونه.یه کوچولو تب کردی که بعد از یک روز تبتم قطع شد

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 الانام دیگه دستاتو میزاری تو دهنت منم روزی چند بار دستاتو میشورم هر کاریم کردم پستونک قبول نمی کنی .همه تعجب میکنن آخه تو شیشه پستونک شیر میخوری شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

.دیشب که دیدیم نمی خوابی رفتیم تو ماشین دور بزنیم شاید خوابت ببره تا ساعت 2شما که نخوابیدی تازه دلت ددر میخواست شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے باچشای قشنگت بیرون نگاه می کردی اصلا انگار تو چشات خواب نبود برگشتیم خونه مامانت در مقابل خواب نمیتونه مقاومت کنه خوابیدم بابات باهات بازی میکرد بنده خدا هرکاری می کرد نمیخوابیدی من دیگه خوابم برد ساعت 6 که بیدار شدم دیدم رو پای بابات خوابیدی دلم واسه بابات سوخت  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے از رو پای بابات گذاشتمت پایین.اومیدوارم وقتی بزرگ شدی قدر باباتو بدونی.

قابل توجه خاله حدیث چشم دیگه راجع به گریه های مهسان جون کمتر مینویسم تازه دخترم خانوم شده جلوی تلویزیون میزارمش کارامو میرسم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

حالا چند تا عکس از مهسان جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاهره
27 اسفند 89 20:10
سلام مامان مهسان جانم زنده باشه این مهسان خانم گل .خدا پدر و مادر دلسوز و مهربونش رو واسش نگهداره. چه هفت سین زیبایی،خیلی با سلیقه هستید. عیدتون مبارک. به ما هم سر بزنید.
مونا
1 خرداد 90 22:27
vay mahsan joonam kheili duset daram.cheghad nazi.to behtarin maman donya ro dari. vaghti too shekam mamanet boodi ba mamanet mioomadi daneshgah.delam vase to o mamanet tang shode.booooooooos


مونا جون خیلی دوست دارم عزیزم بووووووووووووس.بلاخره تونستی عزیزم مهربون