مهسان نبی پور

بدون عنوان

1389/12/22 17:38
نویسنده : مامان
362 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم من ازت معذرت می خوام آخه مجبورم واسه کارم روزای که می رم دفتر یا دادگاه شما رو پیشه خانم مداینی که پرستار بچه هاست بزارم فقط واسه یه ماه سخته بعد از عید قراره یه خانمه مهربون بیاد خونمون پیشه شما باشه الان که دوبار پیشش خانم مداینی گذاشتمت گفت دختر خیلی خوبی بودی .

عزیزم امیدوارم وقتی بزرگ شدی این موضوع رو درک کنی که مامان واسه اینکه شما راحت زندگی کنی شمارو یه کوچولو تنها گذاشته.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

مهسان جونم الان یه چند روزی که شما گریه هات کمتر شده  اگه بدونی مامان واسه اینکه شما خوب بشی چقد دعا کرده .چه روزای من واسه گریه های تو گریه کردم هر کاری می کردم ساکت نمی شدی دیگه آخرش می نشستم گریه می کردم . مادرجونت می گه منم وقتی نوزاد بودم مثل شما بودم .پس فقط قیافت نیست که شبیه مامانته اخلاقتم مثل منه .ولی هنوزم شلوغی رو دوست نداری نه می تونم جای برم نه اینکه مهمون بیاد خونمون چون جوجه من خیلی گریه می کنه

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

دخترم الان دو سه روزه وقتی بابات باهات بازی می کنه با صدا می خندی این لحظاتو با هیچی تو دنیا عوض نمی کنم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

از خدا می خوام که تو تربیتت به من کمک کنه که یه خانم خیلی خوب به جامعه بدم . خانمی بشی که  بابا مامان بهت افتخار کنن.آرزوهای خیلی زیادی واست  دارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ال آی
5 اسفند 89 22:20
سلام مامان مهسان عزیز.اصلاً نگران دندون در آوردنش نباش.چون دختر من اصلاً هیچ مشکلی پیش نیومد .من اصلاً نفهمیدم کی دندونش در اومد .پس شما دختر ومامان مثل ما توگریه کردن اول بودین. با این همه تشابه نظرتون در مورد تبادل لینک چیه ؟برای صدور اجازه به وب ما سربزنین. راستی منم شاغلم .اما مهد نمیزارمش. عزیزم شما عضو نینی سایت هم هستین ؟