مهسان نبی پور

تولدت مبارک دختر نازم

1390/8/24 20:35
نویسنده : مامان
2,965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد از یه مدت طولانی باز تونستم بیام اینجادخترم یک ساله شد واقعا این یک سال با تمام سختی هاش چقد زود گذشت.

الان دخترم دوستمه همه زندگیمه خیلی روزای خوبی رو با هم میگذرونیم .

ولی مهسانم یک هفته پیش سرماخوردگی شدیدی گرفت که متاسفانه علایم همون مریضی الان تو من هست واسه همین زیاد نمیتونم بنویسم ولی سعی میکنم زود زود بیام

مرسی از تمام دوستای که تو این مدت به یادمون بودن

این  عکسو از یک سالگی مهسانو داشته باشین که دخترم چقدی شد ه وشر از چشاش میباره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مادر
24 آبان 90 22:09
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
مامان ماهان
29 آبان 90 16:46
تولد تولدت تولدت مبارک بیا شمعها رو فوووووووووت کن تا 100 سال زنده باشی الهی که همیشه خوش باشین چقدر ناز شده راست میگی شیطنت از چشماش میباره خدا حفظش کنه
سارا
1 آذر 90 17:20
سلام دوست عزيز مامان مهربون حالت خوبه؟كوچولوي نازت خوبه؟من يه وبلاگ واسه ني ني آيندم درست كردم خوشحالم مي كني اگه بيايي و واسه ما نظر بزاري به اميد ديدار
مامان ماهان
15 آذر 90 22:11
دوست جونم شرمنده هستم تولد مهسان جون رو تبریک میگم الهی 120 ساله بشه
مامان گیسو
29 آذر 90 23:42
سلام عزیز دلم وای خدای من من چقدر بدم تولد همچین فرشته ای رو نیومدم تبریک بگم به خدا خیلی کم می آم نت و وقت وب گردی ندارم خوبی دوستم ان شاا... 120 سالگیشو جشن بگیرید بوسسسسسسس
مامان ماهان
7 بهمن 90 21:18
سلاااااااااااااااااااااااااااام بابا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ماهان
17 بهمن 90 16:57
سلاممممممممممممممم کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان ماهان
16 اسفند 90 16:22
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:55
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک