مهسان نبی پور

نامزدی دایی جون

1390/1/21 10:39
نویسنده : مامان
2,413 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم  این چند روز حسابی سرمون شلوغه واسه اینکه چشن نامزدی دایی جونته **

 ما هم همش یازاریمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  پنجشنبه که رفته بودیم بازار واسه اولین بار بردمت بازارخیلی خانوم بودی اصلا گریه نکردی خیلی تعجب کریم  Voskl1.gifولی دیروز که رفتیم بازار اشکمو در اوردی ا ز بس جیغ زدی  Emoticonمجبور شدیم وسط راه توخیابون پیاده بشیم تو خیابون بغلت بگیرم دورت بزنم تا بخوابی .دایی جونت خیلی کوچولو تازه 23 سالش ولی دیگه خودش خواست

الان چند روزه که من باید برم بیرون  صبحها بابات شمارو میبره خونه مامان بزرگت مرسی مادرشوهر خوبم دوست دارم      Smiley         

 مامان بزرگت میگه  خونشون میزاره جلوی تلویزیون تورو وقتی بیدار شدی تلویزیون میبینی.

ای کاش مامانیت کارمند بود .ولی بااین شغلی که من دارم همش نگرانتم

حدود یک هفتس میزارمت تو روروک تمام عروسکای روی روروکو میزاشتی تو دهنت مجبور شدم برشون دارم اولا گریه میکردی ولی الان بهتر شدی.

مهسان جون تو رو خدا چشن نامزدی دایی جونت دختر خوبی باش  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  گریه نکنیا همین یه دونه دایی جون که بیشتر نداری مامانیت عاشقته عاشقته عاشقته عاشقته

قابل توجه مامانا دخترم گریه اش واسه اینه که ما بغلیش کردیم همش دلش میخواد بغلش بگیریم دورش بزنیم  خوب ماهم خسته میشیم

عکسهای مهسان جونم تو روروک

:

مهسان باکلاه نوزادی مامانش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حسین
21 فروردین 90 11:30
سلام مبارک باشه دخمل بامزه ای دارین خدا حفظش کنه.
مامان فرشته
21 فروردین 90 11:35
یه دنیا تبریکککککککککک مبارک باشه دایی جون ای جونم قربونت برم عزیزم چقدر بزرگ شدی ماشاا... بوسسسسسسسسس
مامان آتین
21 فروردین 90 11:45
به به یه دخمل آبانی دیگه ماشالله دخترتون خیلی شیرینه با این کلاه نوزادی مامانش هم خیلی خوردنی شده خدا حفظش کنه
مامان آتین
21 فروردین 90 11:46
راستی اسمشم قشنگه
مامان ماهان
21 فروردین 90 16:21
به به به چه دخملی گل دخملی
مامان مهسان
21 فروردین 90 17:13
مرسی عزیزم
مامان فرشته
22 فروردین 90 13:56
یادم رفت رمزو خصوصی کنم گلم پاکش کن ممنون
مامان فرشته
24 فروردین 90 13:19
رمز گذاشتم
مامان ماهان
29 فروردین 90 8:13
قالب جدید مبارک